Overgang nieuw ticketingsysteem: huidige omgeving tussen 27 juni en 4 juli offline

Vanaf maandag 4 juli gaat Vitesse gebruikmaken van een gloednieuwe ticketingomgeving, genaamd Tymes4. Vanwege de overgang van het oude naar het nieuwe systeem kunnen er tussen maandag 27 juni en maandag 4 juli (14.00 uur) geen seizoenkaarten besteld worden via de online omgeving of de stadionkassa. Wel is het mogelijk om via een formulier een seizoenkaartreservering aan te vragen. Dan neemt Fanservice zo snel mogelijk contact op.

Tymes4: een verbetering en vereenvoudiging
Tymes4 is een door Ormer ICT ontwikkeld ticketingplatform, dat op maat gemaakt is voor professionele voetbalorganisaties. De overgang naar dit systeem betekent voor supporters vooral dat het eenvoudiger gaat worden om (seizoen)kaarten te bestellen. Na de bestelling worden de tickets direct en automatisch in het account zichtbaar gemaakt. Er worden dus geen e-tickets meer per mail verstrekt. Voor business club-leden is de grootste verandering dat zij nu ook de mogelijkheid krijgen om hun kaart(en) zelfstandig online te beheren, ook vanuit de business club-app.

Goed om te weten is dat alle gegevens in de bestaande accounts worden meegenomen in de fonkelnieuwe ticketingomgeving. Ook blijven de inloggegevens gelijk.

Het platform Tymes4 is ontstaan uit de dringende behoefte van betaald voetbalclubs aan een gebruiksvriendelijk en allesomvattend ticketingsysteem. Naast Vitesse zijn meerdere clubs deze samenwerking aangegaan, waaronder Feyenoord, Heracles Almelo, FC Twente, Willem II en sc Heerenveen.